Alla inlägg under november 2013

Av Sandra Jansson Palm - 12 november 2013 07:32

Jag var mörk, hade sambo/fru och barn. Vi bodde i en lägenhet i ett mycket stort hyreshus. Jag hade också en bror, han var blond och hade skägg. Han var mördare och han var ute efter mig. Problemet, förutom att min bror ville ta livet av mig, var att ingen annan verkade tro mig. Han var ju artig och trevlig. Min familj och släkt verkade mest tro att jag inbillade mig. Att jag var lite paranoid. Jag ägnade mesta delen av natten åt att gömma mig från min bror. Jag sprang i trappor, gömde mig i fläktrum, under täcken, bakom saker. Han var mig hela tiden på spåret. Jag såg på avstånd från mina gömställen hur han umgicks med min familj, skrattade och var glad. Hur de gjorde vardagliga saker som att äta middag tillsammans med honom.  Ibland fick jag kontakt med min familj och försökte varna dom, men de sa bara att jag skulle sluta fåna mig.  Lite sporadiskt mördade han grannar och bekanta, men det var aldrig någon som riktigt misstänkte honom. Tillslut tog jag mig ur huset och bort till en ö i närheten, det var en ö i staden där vi bodde så den var bebyggd med hyreshus. Det var många trånga gator, spångar mellan hus och över gator. Min familj och min bror kom till ön på utflykt. Jag vet att det var för att han hade lurat dit dem, han hade avslöjat var jag gömde mig. Han hittade mig, låtsades att vara trevlig och glad att se mig, men jag visste att när ha fick chansen så skulle han….  Någonstans där vaknade jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards